Jan 3, 2012

kontest doodle paling kool


salam semua....disini cci nak g tau yg cci join 1 contest ni iaitu lukis doodle...
cam yang cci penah wat lu...ekkee...ni pon cci saja suke-suke...nak meramai dan menyemakkan lagi majlis,,,hohohoh.....tq gak pada putri sbb sudi jemput cci join contest ni...dia jemput join lama da...sbb masa yang amat bz..arini br leh join..muehehe... ok2..terus ke dolly cci ek...cci pertaruhkan...
jeng...jeng..jeng....


Bila da ade jualan murah...mula lah... hahahha...

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

8 comments:

alif ismail said...

comey giler blog nih kak... nak belajar gak lah wat templete..huhu...

Cik Chokie said...

wahh comelnya doodle kak cci ni :D

ehh kenal la doodle tu , haa miza tahu cci buat segmen tu bub nak bagi nama doodle at blog ni ea :D sama ngn sagmen cci . hihi

CCICute Design said...

alif: comey giler ker..muehehehe.. :P tq..

cik chokie: mn tau neh.. "P

Cik Chokie said...

hehe mesti la tahu akak ni :D kan same doodlenya ngn sagmen akak . haish confirm menang la ni akak :D ya allah jeles la ngn akak . mana taknya doodle comey2 . pas uhh lau tgk je memang da kenal tu doodle sape :D

CCICute Design said...

cik chokie: muehehe... ya btol pandai..ehehe. ^_^ tu yg x tau nk boh nama ape.. ^_^ alaa...bakat dr allah...lg 1 sbb minat...kalo x minat pon kalo ade bakat x guna jugak... ^_^ jeles ke..alololo...meh kita tkr tangan nak.. ^_^

Cik Chokie said...

hehe miza lau nak bagi nama cam ta sesuai je . pening nak fikir . hihi terlalu istimewa n comel . what ? nak tuka tangan ? ya allah kalau la boleh memang miza nak . bestkan bile ada bakat plus minat macam kak cci ni :D kau cantik menarik tertarik kau memang debommm !!! hehe . syukur alhamdulillah akak ada bakat yg awesome macam ni ^_^

CCICute Design said...

ekeke..ma ceh cik chokie.. ^_^ alhamdulillah... ^_^ yg penting kita usaha.. ^_^

Puteri Minho said...

terima kasih join cci,tak caye rasa nya...haha~
doodle tu sememangnya comel giler.
dan kemungkinan semua peserta akan dapat hadiah sebab bilangan peserta sikit sahaja..harap,cci promote lagi kontes ni :)

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign