Mar 24, 2012

SHARE: sureya.deviantart

 


 


Salam sume.. korang nampak x kartun kat atas tu.. comey x.. ohsem x..beliau ni cci dpt tau dlm fb jer.. jalan2 terjumpa fb beliau... ^_^ kat atas tu diantara seni2 beliau.. mmg beliau amat berbakat sesangat-sangat... ^_^ cci ske tgk kartun yg comey2 n chubby.. rasa nak picit2 jer muka dia... ^_^ dan lagi satu jgn terkejut sbb beliau ni gegel k.. ^_^ so pd lelaki diluar sana jgn jeles k... ^_^ muahaha... ^_^ ape yg cci dpt tau beliau ni ske lukis dlm kale itam putih jer... ^_^ itam putih pon da ohsem apatah agi berwarna kan.. ^_^ ekeke... bliau gak ade letak kartun2 beliau di dalam ni.. klik LINK pastu korang teruja punyalah.. ^_^ jom tgk kartun2 beliau... ^_^


Comey pakai tudung... ^_^


Rambut dia pon ohsem.. kalo cci haish.. x reti nak wat rambut yg serumit camni... =_="
 

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

3 comments:

Kamsiah said...

mmg kreatif dan berbakat besar...
yg akak ni dok terkial2 lagi nak wat doodle...tak menjadi2 lg,keras tgn betul..

CCICute Design said...

ekekek.... x pe kak cuba lukis banyak2 kali..mesti jd.. ^_^

keri ikhwan said...

terlopong kejap tengok... klu sekali tengok mesti ingat pelukis jepun ni.. style chibi manga

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign