May 26, 2012

ChibiDoole: PART 7

salam pagi yg ceria.... wee~~ cci ske tgk pelangi ye lah bila sekali dia muncul pasti xkan lepaskan peluang tuk melihat pelangi yg indah tu.. masa tu rasa teruja dan happy jer .. macam tu jugak kita manusia ni... haruslah selalu menghargai org yg kita sayangi..jgn jd seperti pelangi... yg hanya muncul sekali sahaja... tu pon lepas ujan.. jgn bila sekali kita terlepas peluang untuk menghargai cinta pasti xkan kembali seperti mula-mula kita jatuh cinta.. dengan itu hargailah pasangan sehati sejiwa kita.. :) love my husband.. wee~~~

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

9 comments:

keri ikhwan said...

bnyak perubahan style lukis skang...
mesti pakai tablet nih

CCICute Design said...

@keri ikhwan ekeke... haah pakai pen tablet.. ekeke.. ^_^

Afifah Hayati said...

dah lama Cci tak buat dolly :)

CCICute Design said...

@Afifah Hayati tu la.. mmg da lama sangat x lukis.. kebz an melanda.. =_=

Dysha.Pinkstudio◕‿◕✿ said...

comel je

Busyra Bt Takiyudin said...

comelnya..

Alif Ismail said...

comey!!!!! Suka tgk rambut die... Akak, nak dudel versi pen tablet akak leh? Huhu..

Mr. Doctor said...

Eh.. Ini bukan cherry.. Mana cherry? Mana cherry? haha.. Yang style ni pun comel sangat =D

♥ Lia Abdillah ♥ said...

haah. pelangi memang comel tapi, xboleh tgk selalu. huhu

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign