Jul 4, 2012

◕‿◕✿ So Kawaii: Kapal Terbang Kertas


Sering diganggu oleh adik yang selalu bermain-main. tak kiralah diluar atau didalam rumah.. haishh... tension tul dibuatnya....tak kira tempat.. sume jadi tempat bermain..kekadang tu rasa nak gigit2 n tampar2 jer kat muka dia... pas tu bila da geram mulala amik barang yg dimainnya campak jejauh atau renyuk2kan kapal terbang kertas tu... eeii... sakit hati bukan kepalang... haaa... itu zaman cci semasa kanak2 dulu... cci ingat sume tu berakhir la kononnya... tup2 bila da kawen dan ade 2 orang anak pompuan perkara yang sama telah pon berlaku... =_=" sabo je lah... sampai x boleh kita nak rehat sekejap pon.. ade2 jer menda yg diaorang buat jd mainan.. dan kapal terbang kertas tu wujud sebb si ayahnya... eeei... geram btol... nak aje aku babap sume skali termasok ayahnya... bila da terbang tu mula kene di memana tubuh badan.. eeii.. cci nengok menda tu kecik..besor...kecik.. besoorrr jerk... II_II"  uwaaaa..... sob...sob...

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

19 comments:

rAIHan said...

haha..itu perkara bese. klu raihan, jerit kuat2 dr dalam bilik. bile adik buat bising. skg dorg sume dah besar. hehe.

CCICute Design said...

@rAIHan hahha... tu la kan.. adoyai.. tension dibuatnya.. ^_^

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

comelnye...cc, nieza grab ur banner ye ^^

ary_lee said...

HahahahahahahaXD
okie lah tu cci..
nanti, bila diorang da besa,
belajar jauh2..
cci rindu pula nanti^^

ccicute said...

@✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ ma ceh.. ^_^ da grab banner nieza gak.. ^_^

ccicute said...

@ary_lee tu la kan.. ^_^ ehehhe

Cik Rongoks said...

huhuhu..budak2 camtu la.sabar je la.

ccicute said...

@Cik Rongoks haha... da terlebey saba da.. rasa nak telan jerk dorang idup2.. hahah

Kesuma Angsana said...

tapi klau xde siadik tu, pasti hidup akan sunyikan! betul tak?

ccicute said...

@Kesuma Angsanabtol2... ^_^

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

adik slalu jd mangsa buli, n kuli..huahua.. anak first la katakan..

ccicute said...

@◕ Kawaii D Y S H A ◕haaaa..tau x pe.. hahahha...

Cik Cempaka said...

comeLyer heder...rasa nak pitam tengok ^^

kiru magu said...

wahh,rajinnya sis buat frame satu satu :O
comeeeiiiiiii <3

ccicute said...

meg guna photoscapes jerk.. mudah dr PS.. ^_^

Mr. Doctor said...

lawaaaaaaanya blog ni..... sirius!! banner tu pun segak gila.. jelessssnyaaa =)

keri ikhwan said...

terkejut bila datang tengok dah berubah. woa.. banner tu cam animasi flash plak. ohsem!

ccicute said...

@Mr. Doctorsyes ke lawa.. hauhuahua.. ma ceh.. ^_^

ccicute said...

@keri ikhwan ehehe.. serprise... ekeke

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign