Jul 25, 2012

◕‿◕✿ So Kawaii: Pasu Pecah?

suke pegi memana kedai pasu.. tgk banyak sangat pasu-pasu bunga yang cantik.... tambah-tambah kalau pasu yg mcm kristal tu... fuh.. memang memikat jiwa jerk bila tengok.. duit dalam poket pon mula la macam nak terbang-terbang jer... kalo korang suke pasu yang mcmana....?? ehehe... tapi ini sebelum perkara diatas berlaku... =_="
kalau korang nak tahu... cci pernah beli pasu kristal... mmg cantik.. tp x la besar mana.. tp memang pasu tu pasu kesayangan cci.... tapi bila adenya dua orang heroin dalam umah ni... habis semua da x boleh letak kat atas meja.... habis semua lepas ke bawah gara-gara si adik yang suka memanjat.. haisshh..... x padan ngan kecik....nak marah pon x guna sebab da pon berlaku... huwaaaaaaaa.... sejak itu cci da x boleh nak hias benda-benda berkaca di luar.. sekarang ni tersimpan je laaa dlm almari.... hermmm...??? itu la situasi yang sering berlaku pada rumah tanggga... errr... ade ke? ke hanya cci jerk... muehhhee.. :P k lah tu jerk... bye.. ^_^ sayang korang yang singgah baca weee~~~

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

15 comments:

-SUPERGIRL- said...

letak bebudak tu dlm kurungan baru tak melambung brg2.. hehehe

ccicute said...

@-SUPERGIRL-hahhaha... letak kang.. wat muka kesian plak.. x pon hbs ranap.. sbb di goyang2 ngan di panjat2.. hahha

Acik IeyMah said...

acik tak suka da pasu kaca2..skrg suka yg mcm kayu tu, ada ukir yg jual kat kedai kraf..hiii..canteq..adik2 ramai..

ccicute said...

@Acik IeyMah btol2.... pecah pon x kan.. ^_^ ok.. nak beli pasu kayu plak.. muehheh

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

normal la sis... hero2 sya blom bsar lg ne.. kalo da pndai pnjat kompem terbang rumah..huahua

ccicute said...

@◕ Kawaii D Y S H A ◕ lagi la dedua hero...fuh.. x leh bayang camne umah dysha tu terbang.. kene jadi supermak le..

Ardini Humaira said...

comelnye :D

keri ikhwan said...

biasa letuw.. time kecik2 dulu saya penah pecahkan pintu almari kaca sebab main bola dlm rumah haha.. semua almari rumah saya pecah bhgn cerminnya

ccicute said...

@Ardini Humaira ma ceh... ibu ngandong salu2 la dtg cini ek.. ^_^ mana tau muka bb nanti bertambah omeyyy..

ccicute said...

@keri ikhwanhahhaa... kalo dulu sapa yg dtg umah keri mesti terkejut... sbb sume yg bercermin sumenya pecah.. ^_^ ntah2 cermin kete pon pecah gak.. x pe.. econ semulajadi.. :P

Asyiqin Haulisah said...

saya pun tak boleh nak letak pasu kat rumah ni. kucing saya kemain nakal suka main.

merahitujambu said...

nakalnyaa keri ni..keh..keh..biasa kalau ada budak memang simpan almari je.normal.~..

Nurlyla said...

dulu msa kitorang kecik2, crmin almari smua pun pcah gak.. skrang dah besar simpan.. jdi barang antik.. lyla suka pasu yg mcam seramik tu.. nmpk antik..

Nasuha said...

comel2lah doodle kt sini..

Boni Kacak said...

pasu kristal? macam mana ye awak bentuknya tu? first time saya dengar ni

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign