Jul 15, 2012

◕‿◕✿ SO KAWAII: Pensil ✿


korang pekabar sehat ker... cci harap korang sehat2 la hendaknya ek... mana yg x bape nak sehat tu pegila mkn ubat... mkn ubat ikut time k.. ^_^

agak-agak korang ade tak diantara korang yg tertanya-tanya kartun yg cci lukis versi terbaru sejak semalam lukis guna ape.. adakah cci lukis atas kertas dulu atau terus ke SAI.. ^_^ of course ler.. cci lukis dulu.... sebenarnya cci main-main conteng jer... conteng punya conteng.. terus dpt idea nak lukis doodle tu..  agak-agak comey x.. *comel la sangat.. perasan jerk.. hahhaha....
bagi cci.. kalo kita nak terus bakat kita sentiasa semakin baik.. korang teruskan melukis sebanyak yang boleh.... walaupon permulaannya amat la mengecewakan... sama gak cam cci.. memula lukis mmg rupa cam hampeh jerk... sampai pensil yg cci guna tuk lukis tu pon da mula rasa meluat dan mula memboikot...eeeii.. sakit hati btol ape da.. asik patah je mata dia... huahuahuahua.... so pada korang yg suke mencuba tu.. cekalkan hati agar terus berusaha k..  ingat.. usahakan tangga kejayaan.. jgn mudah mengalah..... weee~~~~







http://3.bp.blogspot.com/-M9yLqi41M1U/UAJlH5WN2pI/AAAAAAAADlI/kkHMrQz6soU/s320/pensil.gif

kalo korang suke dodle yg mata gerak2 tu amik jer lah... ^_^ cci bg.. x marah pon.. at least tinggalkan komen... ehehhe.. :P

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

20 comments:

iLa suHaiLa said...

Cci, ila amek ye..kiut sgt2..tenkiu :)

ccicute said...

@iLa suHaiLa ehehe,... kiut ker.. ma ceh.. sila-sila la amik... ^_^ welkam...

BiskOt said...

kawai desune. kang bagus ada pari2 pensel, dimana kite melukis atomatik lukisan jd lawa. hee~ berangan xD.

ary_lee said...

Hah,,,
Ary dulu pun xpandai lukis..
sekarang masih tak pandai^^
hentam saja^^

Azzah said...

dah lama tak lukis atas kertas..kekok..

ccicute said...

@BiskOt haahkan.... letak je kat kertas dia da tau da nak kene wat ape.. ehehe... ^_^

ccicute said...

@ary_lee dr x pandai le jd pandai nanti.. teruskan usaha k.. ^_^

ccicute said...

@Azzah iye ke.. nnti try2 le lukis,,, ^_^

Iefa Ujang said...

cutenyer ! ! ! serius ! ! !

Asyiqin Haulisah said...

saya pun pelan2 belajar. ni pun dlm proses. tp tgn awak tgn seni.

Lily said...

Usaha tangga kejayaan. Btw, cute doodle :)

ccicute said...

@Iefa Ujang ma cehh

ccicute said...

@Asyiqin Haulisah pelan2 kayuh....ehehe... kita sume sama... cm kene usaha lebet.. :P

ccicute said...

@Lily btol2.. ^_^ ehehe ma ceh

merahitujambu said...

comelnyaaaaa

ccicute said...

@merahitujambu ma ceh... ^_^

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

comel je.. smbil snyum sendiri...meme perlu pnsil nk time nk cri idea..conteng2 trus dpt idea.. itu dinamakan perkembangan idea..

ccicute said...

@◕ Kawaii D Y S H A ◕ kan... masa tu baru jumpa ape yg nak dilukis.. ehehe

Cik Cempaka said...

sesungut to sooooooo kawaiiii...

Cikgu Ma said...

pinjam pensil..nak bagi hadiah tuk murid sopan dlm kelas...hehe

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign