Jul 15, 2012

◕‿◕✿ So Kawaii: Permainan

korang penah x bermain ngan permainan ni.. tp kekadang tu ade yg guna tuk slimkan badan.. berkesan ke? ^_^ cci pon x tau.. yg pasti cci cuba lompat ngan tali skipping ni.. mau tercunggap-cunggap dibuatnye... setengah gila rasanya.. kene kejor di anjing pon x secunggap cam tu.. haishh... kalo korang lak camne.. ade x rasa cam berkesan ke atau x.. atau x penah langsung melompat ngan menda allah tu.. ^_^ ngeee~~~

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

15 comments:

ary_lee said...

Aaaaaaaaarghhhhhhh~~
X ske men skipping..
HahahahaXD

ccicute said...

@ary_lee sama ar.. mmg x suke...

merahitujambu said...

bole kuruskan peha laa

ccicute said...

@merahitujambutuk peha ek... hahha.. kalo da lompat sampai 1 bdn goyang.. kira tuk bdn gak la kan.. muehhe.. *x suke..x suke...

keri ikhwan said...

buat laju2, pastu tersadung. tersembam. berdarah ---> hilang darah---> elak penyakit darah tinggi.
sila cuba

ccicute said...

@keri ikhwan ahahah.. x mo..itu menakutkan... eeii.. ngeri... kalo da ilang drh bkn ilang drh tinggi.. OUT terus.. :P

♥ Safiena ♥ said...

Seingat saya masa kecil dulu suka main 'zero point' Main skipping dengan gelang getah hehe..

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

baik untk jntung tau... da lme xbat kompem peha bisa2 nti

syAzAnA said...

memang tercungap. dah lah telebih muatan. tsk tsk.


syaz follow blog cci ni. geram tngok doodle. teruskan doodle taw!

Azzah said...

azzah pun x suka main ni..baru 5 kali lompat dah mengah..

cci said...

^_^

BiskOt said...

saya yang kurus keding ni pun, klo skipping tahan 10kali pusing je. lepastu mengah setengah jam..xD.

Boni JLL3 said...

masa kecik2 dulu selalulah main..hehhe.. sekarang ni dah tak dah.. akibat dia, perut ni semakin buncit da.haha

Liza Razak said...

kalau saya main skipping ni..baru 5 kali lompat dah pengsan..hehe

miss fluffy said...

skipping?err mmg tak la nak main..penat semputtt~

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign