Jul 29, 2012

◕‿◕✿ So Kawaii: Rama-Rama Terbang..


selamat berbuka posa nanti ek.. ^_^ sebelum berbuka tu.. ma ceh la singgah blog cci ni sambil baca entry yg ntah hape2 neh... ^_^ tapikan... bagi cci la kan... sejak cci berubah wajah yang baru ni... kalo sehari x buka.. mmg rasa rindu sangat.. x tau nape... cam dipanggil-panggil jer... pada korang plak camne... ade x rasa rindu nak buka blog cci ni.. *perasaaan je kannn... huahuahua... :P tapi kalo btol ade.. ma ceh bebanyak.. eheheh.. ^_^

tapi tu la... ibarat rama-rama terbang jer di sekitar blog ni... dan akan terpanggil tuk tatap rupa paras blog  ni...k la tu jerk.. * abaikan entry yg perasan ni ek.. ^_^ jgn maraaaa... ^_^ 


◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

24 comments:

Ameerul Ashraf said...

Comel seyh! Pemilik blog ni memang kreatif :)

- M A S H - said...

comel kuasa lapan ! ^____^

cci said...

@Ameerul Ashraf comey ker..ma ceh.. :)

cci said...

@- M A S H - wawawaw.. hebat tu...ade x setanding ngan gaban.. eheeh

♥ Safiena ♥ said...

Blog ini memang puaka. Seolah-olah ada bisikan yang memanggil untuk singgah blog comel yang terover tahap otromen ni!

cci said...

@♥ Safiena ♥ wahahah.. puaka ek... blog awak pon sama tau... ^_^

memanggil2 ek... tu namanya suruh singgah selalu... :) kalo sampai otomen mana raksasanya.. hahhaa...

-meeSUPERGIRL- said...

yee mee ade prasan jugak .. sejak blog cici berubah wajah nih cci kerap hupdate kan? bagoslah kalau dah blog ni slalu duk seru cci . hehehe

cci said...

@-meeSUPERGIRL- hahahha.. ade gak ek perasan.. hahhaha... tu la dok seru2.. tu yg rajin updated tu.. tapi tu pon sbb korang sume sudi singgah baca.. ^_^ ehehe..

Azzah said...

blog comei buat kita semangat nak apdet kan?

deno said...

comel!!! deno suka sangat rama2 sebab rama2 tu simbol SLE... :)

cci said...

@Azzah btol tu azzah.. ehehhe

cci said...

@deno ^_^ semoga cepat sembuh deno...

BiskOt said...

warna tuu.. mcm ada sesuatu.. ceywah. hehehe. lembut yg.. mcm downy. kn. hue3

merahitujambu said...

blog comel sgt

Aujinz said...

okeyh.. ini adalah kawaii ne.. XD

syAzAnA said...

eeei, comel. pandai gila cci buat. ni yang jeles ni. :P

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

btol la.. kalo xsinggah blog member mesti xbis.. sb member2 ada aje nk update blog, pastu blog comel2 belaka..hehe love u olls la

rAIHan said...

kecomelan yg menjadi tarikan..^^

cci said...

@BiskOt hahahha... lembut cam downy ek.. ade bau wangi x.. :P

cci said...

@merahitujambu blog awak agi comey tau.. ^_^

cci said...

@Aujinz i like kawaaiiiii....

cci said...

@syAzAnA ehehhe... ma ceh... kene usaha lebih baru jadi comeyy... eheheh

cci said...

@◕ Kawaii D Y S H A ◕ btol2...^_^ like blog dysha gak.. love u 2 lah..

cci said...

@rAIHan fiyuuuu.. jd tarikan ek.. ma ceh.. ^_^

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign