Aug 31, 2012

◕‿◕✿ So Kawaii: Selamat Meyambut Hari Merdeka

cci ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA... dah 55 tahun kita duduk di dalam negara MALAYSIA yang MERDEKA.. tiada peperangan...tiada kebuluran...tiada hamba abdi...tiada peperangan sesama islam... syukur alhamdulillah... aku bersyukur kepada mu.. kerana lahirnya aku di dunia yang jauh dari peperangan....

ADAKAH KORANG BERSYUKUR KERANA KITA DILAHIRKAN DI MALAYSIA..? fikir-fikirkanlah... ^_^

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

14 comments:

#ciksuzlin said...

Cutenya blog ni (^_________^) Kita follow ye~

Selamat Hari Merdeka!

dEdEQ dE wIshEs said...

MERDEKA MERDEKA MERDEKA ..

* SEDIH NI SIS .. TV1 XDE PUN TUNJUK SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN .. XDAPT TGOK .. T_T

Azzah said...

MERDEKA!..:)

boni kacak said...

MERDEKA!!!

cci said...

@dEdEQ dE wIshEs kan... sume tv x dek..

cci said...

@Azzah merdeka

cci said...

@boni kacak merdeka..

shidaR said...

merdeka!! merdeka!! merdeka!! hehee..wahh kemain lg kak dah tukar unifi skg heheee ^_~

dEdEQ dE wIshEs said...

@cci

PELIK .. NAPE CAMTU ERK SIS ?

Nurmujahidah Ismail said...

sangat amat bersyukur,, sangat amat hairan kenapa msih ada yang tidak bersyukur,, ish3

❤ Engku Adlina ❤ said...

comel betul blog ni.. nak ajak akak singgah blog saya ni: http://blognitisyapunya.blogspot.com

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

salam merdeka kak cci.. yeahuuuu ari ne cutiii

rAIHan said...

saya ANAK MALAYSIA..^^

Mr. Doctor said...

bersyukur sangat sangat sangat sangat sangat haish xtau nak cakap dah betapa bersyukurnya.. huhu..merdeka!

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign