Oct 12, 2012

◕‿◕✿ So Kawaii: Strawberry vs Chocolate

http://4.bp.blogspot.com/-lMOTArRxH2s/UHf6fUhiPsI/AAAAAAAAFmo/kCnbpCdH6Dk/s400/icecream.gif
sapa yang nak share leh amik ek.. ^_^


hai...hai... ^_^ ok abaikan gambar diatas.. sejak dua menjak ni.. kemalasan untuk melukis makin mengusai diri..jadi cci hanya letak mata dan mulut n kasik gerak2 jerk... ngee~~~malas btol.. tolongggg... ^_^

ok korang mesti suke ice creamkan... pada korang mana 1 pilihan korang. Samaada stroberi atau coklat ehehe... cam datuk siti n datuk k plak.. hahahaha... pd ccikan.. cci suke kedua2nya... sbb bila dua rasa ni digabungkan korang pasti akan ade rasa MASAM, MANIS dan PAHIT. haaa.... camtu gaklah kita ni sebagai manusia ehehe... dalam kehidupan ni mesti ade rasa semua tukan.. yelah.. x kan kita nak ade rasa manis jerk *bukan darah manis atau yang sewaktu dengannya k...pastu x dek masam dan pahit... kalo x rasanya hidup kita ni tak mencabar la.. dan kita takkan tahu erti susah senangnya hidup ni. kan..kan..

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

22 comments:

Nurul Aini said...

Comelnya aiskrim dekat atas tu.. Saya lebih suka yang coklat tapi
saya suka makan strawberry tapi
tak suka aiskrim strawberry..hehe, mesti cci pening dengan jawapan saya..hehe. banyak sangat tapinya.

Azzah said...

sy tak suka campur kedua-duanya..kalau di bg pilihan saya suka cokelat je..

Nurul said...

Wah! Comelnya!!!!

dEdEQ dE wIshEs said...

HUWAAAA .. SIYES COMEL .. TGOK JE AISKRIM NI .. TRUS G AMEK AISKRIM KAT KDAI .. HAHA

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

malas pun ada gak bahan nak hapdate..huhuhuhu... bak idea cikit

Cikgu Ma said...

saya bukan penggemar ice-cream tau...seriously ^_^

BiskOt said...

kita suka vanilla, sb msok mana2 mknan pun, ia akan jd neutral..dan lembut. rasanya pun sama je. hoho ^O^

mia yusof said...

nak due-due ^^

^^eKaTiKaH^^ said...

kite suke aiskrim coklat. hee, nyam nyam ^^

keri ikhwan said...

coklat la sedap. strawberi pun sedap tp coklat lg sedap.
kesimpulannya coklat

-meeSUPERGIRL- said...

eh eh entri tak ada lukisan . cci mimpi eh? haha ..

mee suka semua . ap yg ade makan je . hahaha !

Dyanz said...

cute..

Kakzakie said...

Kalau aiskrim ada mulut dan mata sayanglah nak makan hihi...

Nisa Greennnpanda said...

mmg kawaii aisukurimu tue.. hehe.. >_<
sy suke flavour strawberry, lg sdap!! :3

SiBudakKurus said...

sy nak aiskrim coklat.hehehe

PinQib (Jung) said...

i love sutterabery

Farra Izzaty said...

nak coklat , hhehe

uyu_chan said...

beznyew

shidaR said...

alahai tiuttnyerr ^_^
nk mkn pon segan sebab comel kak buat gtu heheee :p

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Huwaa..teruja betul..td baru makan ice cream ngan anak..tapi perisa kiwi...mak makan byk dr anak >_<"

Yana Aina said...

mls takpe .. dari yana lngsung takda seni. heheh

nazha anua said...

makanan dengan mulut gerak2 pun ok juga

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign