Nov 10, 2012

◕‿◕✿ So Kawaii: Little Bee


beeeezzzz....beezzz.... muehhe.. cci pun tak tau nak taip apa.. jadi just tengok jelah ek... ngeee... *kartun yang telah direject.. ehehe.. ^_^

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

26 comments:

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

sape la yg reject katun comel kayak gini ek... ish2

munirah :) said...

kalau boleh , nk beli xD
smpai ati org tu reject

\\ Izzah // said...

kenape direject sedangkan KAWAII gilee kartun tuuu :D

Cikgu Ma said...

kawaii..........sangat jeles sebab kartun saya x comel mcm ni ^_^

arnissa said...

waaa.. comey nih..

kene reject jugak> syg nyer..

Azzah said...

org tak tau seni je reject katun secantik ni..:(

fatin amalina husna said...

lah comey cenggini pon kena reject ke..ish3..

dEdEQ dE wIshEs said...

KARTUN COMEL CAMNI PUN KENE REJECT GAK KE ? RUGI TOL .. MEH LA CINI . HEHE

Aina Sofea said...

Katun comey omey tu kena reject ? Aloo .. bagi kat saya lagi bagos . XD

D i n said...

biar betul yg ni reject haha lawa tu ! :D

Ismi Iman said...

little bee so cute miut maaa

orycandy said...

comel rasa nk tampar je die^_^

SiBudakKurus said...

punyalah cute pon kene reject ke..

Farisha Idayu said...

Comel la ^_^

orang yang reject kartun ni x pandai menilai ..

Si Matatajam said...

Kawaiiiii^_^

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Nape direject..ape laa kartun comel2 reject plak..ingat senang ke nak lukis >.<

Nurul said...

Comel gila !!!!!

kiru magu said...

sedihnye dgr bile lukisan kene reject :-(

nazha anua said...

ilustrasi buku ke ni?

Mieya Atiera said...

Comelnyaaaa..

miss fluffy said...

oh..cute sgt!!>,<

BiskOt said...

sy akn doakan akk cci, ada 'deria ke-6' nanti.. =) insyallah. amin. amin.

*sentap gk,klo design kene reject XD, terasa~*

boni kacak said...

kenapa direject awak>??? comel tu... ni yang saya nak marah ni..hehehe

Bui Junaidi said...

WOW..COMELLLLLL

shidaR said...

lorr..bg shida jela cnfrm xreject kakak ku :)

syiela said...

kalau saya compom tak reject ni

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign