Jan 6, 2013

◕‿◕✿ Lolita:- Happy 2013 :3




hai korang... baru siap doll tuk wish 2013.. ehehe... so.. bila da masuk lebaran tahun 2013 camne.. ada yang sudah tercapai ke? kalau sudah ada yang tercapai.. alhamdulillah ehehe..

Pada cci pula.. untuk tahun 2012 ada yang tercapai ada yang masih lagi blum.. dan Impian cci yang sudah tercapai syukur kepada Allah swt.. yelah betul kata orang.. jika kita sendtiasa mengingati DIA pasti ada perkara yang baik akan berlaku.. perkara2 yang cci sudah capai adalah:-


  1. Kedua-dua blog cci mencapai apa yang cci hendak.
  2. Like Page cci sudah menjakau 2k alhamdulillah.. nampaknya ramai juga yang suke dengan perkhidmatan cci sebagai designer buat mereka.
  3. Berjaya melukis kartun cci yang baru.
  4. Berjaya menghasilkan produk cci yang x seberapa tu.. seperti Bookmark, Kad dan sebagainya :)
  5. Mempunyai keluarga yang sangat memahami.
  6.  Dapat mengharungi segala kata-kata yang membuatkan kita merasa sangat DOWN.
  7. Dapat ramai rakan blogger yang sangat OHSEM, BAIK HATI, SENTIASA MEMBERI KATA2 SEMANGAT BUAT CCI, RAKAN-RAKAN DUDLER YANG SEMEMANGNYA BERBAKAT...seronok tau dapat kenal-kenal dengan korang... walaupun kita kenal di alam maya.. tapi macam kita da kenal lama.. mcm pernah berjumpa.. ngehngeh..love u all.
  8. Sudi menjengah dan tak henti-henti mengomen entry-entry cci. walaupun kadang kala cci bz sangat.. tapi walau se bizi mana pun.. cci tetap support korang semua..
  9. Dapat masuk TV.. ngee.. :P syukran...


k lah.. itu je yang dapat cci kongsikan bersama korang. babai.. ^_^

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

12 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

TAHNIAH AKAK .. TUMPANG GEMBIRE TUK AKAK

Aina Sofea said...

Congrats . Btw , ohsem dudle tuu !! Happy 2013 and Happy Blogging ^_^

Nabihah Ahmad said...

wah. congrats ^^ masuk tv? tv ape?

Cikgu Ma said...

tahniah atas pencapaian akak selama ni..moga terus berjaya


**masuk tv? bila kak? nak tgk kat youtube kalo ada...atau entry akak ^_^

munirah :) said...

semoga brjaya dunia dan akhirat

Nurul Fatihah said...

Tahniah akak ^_^ Masuk TV apa ye ? Nak tengok.

Afifah Hayati said...

untungla jadi orang yang ada bakat macam akak ni . ramai yang suka

nazha anua said...

:) semoga makin berjaya

BiskOt said...

semoga azam akan datang lebih sukses.. :D

miss fluffy said...

wah msuk tibi!hehe congrats~ azam tercapai!:)

shidaR said...

happy new year kak cci :)

Nurul Fatihah said...

Comelnya doodle tu !!

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign