Mar 18, 2013

Comel Button Badges


Sebelum letak dalam kotak

Selepas letak dalam kotak.


hai..hai... ehehehe.. amacam haritu cci tunjuk button badges je kan.. haaa.. kali ni 1 set terus skali box..agak2 ada yg berkonan nak masuk minang x.. :P ehehe.. byee




◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

19 comments:

Farah Waheda Wahid said...

macam nak masuk meminang jer ni... hu hu hu...

dear, kalau sudi dan ada masa terluang dijemput untuk join...

http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2013/03/segmen-featured-me-on-bubbly.html

Nurul Aini said...

wahh..comel..boleh lah masuk meminang ni. Saya ingat nak buat segmen..boleh buat badges ini sebagai hadiah. hehe..Nanti dah buka, beritahu ye, saya nak merisik..hehe.

merahitujambu said...

siap sekali box..comelnyaaaaa

keri ikhwan said...

1 set super cute design!
13 langkah maju ke hadapan. Tahniah :P

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

comel2.. berapa la kos ne ek kak.. gud luck kak... nak seketul hohoho

dEdEQ dE wIshEs said...

SERIUS COMEL GILER LA AKAK :)

Aina Sofea said...

comelnya ^^ banyak tak stoknya ?

cci said...

@Farah Waheda Wahid meh la masuk minang.. ehehe

cci said...

@Nurul Aini boleh je kalau nak beli...nanti g tau.. akak on jer...

cci said...

@merahitujambu ehehe.. ^_^

cci said...

@keri ikhwan mueheh.. ma ceh..

cci said...

@◕ D Y S H A S A H H I R ◕ ala.. x banyak pon kos dia. ehehe..

cci said...

@dEdEQ dE wIshEs ehehe ma ceh..

cci said...

@Aina Sofea kalau nak beli g tau je nak bape ketul

Shida Radzuan said...

wahhh berapa eh mcm set tu akk cci?

BiskOt said...

box ?? button badge ?? haaa. bagaimana ia terjadi. mcm syok je. dahlah peminat kotak2 ni.. XDD.

fatin amalina husna said...

tehee..ada mungkin..=)

♥ Lia Abdillah ♥ said...

Wah, nak gak akak!! ~,~

Ieyzartd Syahieyr said...

comel sangat..
skali ngan box lagi...
boleh la buat koleksi...

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign