Mar 22, 2013

◕‿◕✿ Kawaii: Kotak Susu oh! Kotak Susu



Agak-agak siapa yang pernah buat macamtu.. ehehe...kalau pada cci dia akan berlaku jika kita terlampau dahaga atau kelam kabut..muehehe... sebab x sabor.. hahaha.. last2 jadi la camtu.. tumpah habis semua..ngeee...

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

13 comments:

Amer Amirah said...

tk penahh ^)^

Farah Waheda Wahid said...

wah dahaga betul ni...

cci said...

@Amer Amirah tak pernah ek.. bagus2.. jgn jd cam cci yerk.. :P

cci said...

@Farah Waheda Wahid gelojos kan... hahaha

Aina Sofea said...

oh ! kalau saya , memang tak sah kalau tak tumpah ! lagi-2 benda baru ... ngeee >.< ahh , teringin nak minum susu lakk !

Kay Lya said...

tak pernah lak tebuk byk2 hehe..comelnye doodle.tunjuk ajar ku sifu :-)

Mime MF said...

haha terlampau excited smp loyak byk lubang..kan dh tumpah...huuu~

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

xpernah la plak.. terus makan je kotak2 tu..hahaha

Arif Addeen said...

setakat ni x pernah laa lagi. haha
gunting je bucu kotak tu lagi senang. hoho XD

fatin amalina husna said...

haha..adalar sometime..waktu tu rasa rugi semacam jek..=P

kira akira said...

penah skli tu tapi bukan susu air bless mse tu rse nk nanges jer rugii oo

Nurul Aini said...

Hehe..pernah juga..bila terlalu dahaga..tak tahan snagat dah..faham2 apa yang akak rasa..hihi.

Ieyzartd Syahieyr said...

teringat masa kecik2 dulu..
selalu jugak main2 dengan kotak susu ni...

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign