Mar 21, 2013

✿◕‿◕ QUOTES #15: Bergantung pada Berus Gigi?


Moral of Story:-
Usahlah kita hanya mengharapkan bantuan sesama manusia dengan mengetepikan usaha sendiri. Yang utamanya, kita mesti berusaha, kemudian berdoa, yang disertakan dengan tawakal. Insha allah.. ^_^




◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

16 comments:

Fiza Rahman said...

Betul 3x.

Blog berwajah baru...cantiklah ☺☺

Bui Junaidi said...

SETUJU..:)

Farah Waheda Wahid said...

agreed!

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

kelakar la kak.. berus gigi terbang eh.. semuanya terletak pada usaha sndiri.. da usaha masih xdapat mintak bnatuan org lain.. bak kata org.. malu bertanya sesat jalan kan:)

cci said...

@Fiza Rahman ehehe.. lama da rupa blog ni.. tapi guna lik.. eheh

cci said...

@◕ D Y S H A S A H H I R ◕ muaha.. berus gigi terbang ek..^_^ ngee..

yap btul tu.. bila da usaha tetap x jln gak.. n x salah kalau kita bertanya. ^_^

merahitujambu said...

INSYAALLAH..TP SKANG NI SEMUA BERGANTUNG PADA MESIN..CMNE TU..

timm_bill said...

comel!!

Aina Sofea said...

hihiii .. setuju ^^ comelnya dudel tuh ....

Mime MF said...

betul3x..apa pun usaha sendiri adalah yg terbaik dri mengharapkan org lain..kan?:)

BiskOt said...

agak mendalam riwayat al-haithami ni.. mg kena tafsir bebetul gayanya .. sy baca lebih dari 5kali XD

Nurul Aini said...

Susah snagat hidup kalau suka bergantung pada orang lain..Susah juga nak berjaya.

fatin amalina husna said...

mintak pertolongan dgn bergantung lain kan?? hehe..

Kay Lya said...

setuju! ada sorg kt sini alasan dia bagi "aku tak pandailah, kau buatkanlah" letih orang2 sekeliling dengan perngai cmni

♥ Lia Abdillah ♥ said...

Comella pipi tu !! Geram.. XD

Ieyzartd Syahieyr said...

betul tuh...
besaqnya berus gigi...

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign