Apr 8, 2013

◕‿◕✿ KAWAII:- My Lolipop!!






wah.. terliur tak tengok semua lolipop tu.. kalai cci bukan lagi terliur, menitik-nitik macam air aip kuar dari mulut terus :P . muahahah... Bestkan kalau dapat banyak camni, terus leh buka kedai lolipop atau tambah koleksi lolipop.. err leh ke wat koleksi.. pasti banyak angkatan tentera buat khemah kat dalam gula-gula tu.. Oh noo... 

Rasa enjoy je melihat gula-gula yang berwarna-warni ni.. ehehe


◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

32 comments:

Wanie Zunidan said...

Sedapnya lolipop tu :D

deno said...

banyaknya lolipop!!!

Nur Safiena said...

Uuuuiii siapa yang tak terliur tengok lolipop tu sis. ^_^

Alif Ismail said...

salam..

fuh...comei..geram tgk mata dudel..mcm gula2... nak!!!!

cabut lari....

fiqah hamed said...

pandai sis lukislolipop..hehe..jelous..

nazha anua said...

makin matanglah doodle kat sini

Ieyzartd Syahieyr said...

bnyaknya lolipop..
yummy....
sedapnya...

Noor Atikah Ramli said...

kalerful lolipopppp

Nanie said...

wahhh, sedapnyaa, nak jugakkk . *ambik* , muehehehe

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

wahh ada jual masa karnival atm tu ke kak.. xsuka sgt mkn tp suka tgok color die huhu

Kay Lya said...

semalam baru beli lolipop besar tu..nak habeskan kongsi dengan anak2 buah..manisss

dEdEQ dE wIshEs said...

WOW .. WOW . LOLIPOP . SEDAKKK .. BYK GILE ..

BiskOt said...

lenguh nak habiskan lolipop ni.. >e< akk kena cuba gula2 yang dalamnya ada lukisan/corak2, yg tu memang sodap (harga pun sedap gak..hehe)

✸Maizatul Nurirwane Idr✸ said...

COMEL!

aien hermionie said...

nak satu..

Eyma su said...

sedap2...nak semua la..hehe..(^_^)

Isabel Diaz said...

Tiba-tiba rasa nak makan lolipop pulak..

Aina Sofea said...

entry nih memang membuatkan saya nak , LOLIPOP ! huhuuuu . comel larhh doodle tuh . hei , tu bukan lolipop saya ke ? hahaa

♥ Lia Abdillah ♥ said...

kawaiinye ! Btw, lia xbrape minat lolipop.. Hehee, btw header baru ea kak? Cute ^^

azizah :) said...

woww colourful betul lolipop ni..tergoda betul!

Anis Zainudin said...

comel nye doodle tu..geram tgok.. >,<

Gadis Misteri said...

comelnya...
mata dia cantik.

munirah :) said...

nak je jilat skrin laptop ni hahahah

Nieyxzha Hassan said...

cci..jangan buat doodle comel sangat! hiksss XD

Niel said...

SDPNYE LOLIPOP !!~
NAKNAK !
DOODLE TU COMEL <3

Cikgu Ma said...

ok..dun wuri...saya mmg x minat lolipop..hihi

tp rasanya dolly tu lagi sedap dijilat dari lolipop....hahaha

Mime MF said...

argghh byknye lollipop!!colorful plak tuh!!nyum2>,<

Mr. Doctor said...

Lollipop dkat klcc.. Besar kereta terus.. Huhu.. Tringin nak beli.. Tp nanti org pndang pelik.. Haha

deno said...

geram dgn cik lolipop nih!

KD said...

loooliiipooop ^^

fatin amalina husna said...

doodle tuh mata dya a lil bit scary..huhu..

besar sgt lar lolipop..x sggup nk habiskan sbb bukan penggemar lollipop..haha..

Shida Radzuan said...

sakit gigi..mkn..huhuhu..

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign