Apr 11, 2013

Lagu "SAYANG" nyanyian Shae, yang ditukar ke versi tauhid.



Lagu "SAYANG" nyanyian Shae, yang ditukar ke versi tauhid.

Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merisaukan kamu
Ku harap iman mu takkan berubah
Kerna di sana ada syurga untukmu

Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu jaga imanmu
Ku rayu kalau keluar rumahmu
tutuplah aurat untuk jaga dirimu.

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan Tuhan mu
Sayang percayalah apa kataku
Tuhanmu hanya satu.

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga taqwa dan imanmu
Sayang hancurkan bisikan jahatmu
itu pesan Tuhanmu.



LAGI BEST LAGU NI... ^_^ LIKE..LIKE..LIKE

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

14 comments:

fiqah hamed said...

Sedap lagu ini berbanding yang lain...mesej yang berkualiti untuk kita..^^

azizah :) said...

seronok dengar versi muslim camni.. ni baru betul :)

Ieyzartd Syahieyr said...

wah..
pandai pulak dia buat lagu ni ye...
huhu

Nanie said...

Wahhh , lirik dia awesome sesangaaat . baguss !

deno said...

seronok juga dgr lagu ni^^

♥ Lia Abdillah ♥ said...

Lia dah share dekat fb .. Oh, rupenye diaorang yang buat lagu ni., Heheeee

KD said...

sedap skit dengar :)

Ieyzartd Syahieyr said...

memang sngat islamik...
bagus untuk tujuan berdakwah jugak lagu nih...

♥Riqa Ainureen♥ said...

ok lagi lagu ni..

niel kpop said...

LAGU YANG BERMANFAAT (Y)

Mr. Doctor said...

Kalau mcm ni baru boleh berhibur smbil ambik pengajaran

fatin amalina husna said...

menarik..awat x pernah jumpa pon sebelum nih..haha..share!!

Nurul Aini said...

Wah...menarik..Tak pernah tengok lagi. Terbaiklah..

Shida Radzuan said...

wahh menarik lah lagu ni kan kak :)

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign