Jun 10, 2013

◕‿◕✿ Dodle:- Pocky Yogurt




Siapa pernah makan Pocky yogurt angkat tangan.. ehehe.. mesti pernahkan.. sedap wo... rasa dia masam-masam manis.. besar sikit dari pocky biasa... kalau anak cci yang bongsu dia sorang leh hadap habis biskut tu... ^_^ tapi setengah org tak suka.. tapi cci sangat suka.. ^_^



◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

32 comments:

::CIK LYNN:: said...

tengok benda ni malam2, rasa lapar pulak :P

saidatul athirah Shamsuddin said...

alahai.., sedap pulak tgk..mana na cari memalam ni...eee akk la ni..tgk, da ngidam..=P

Isabel Diaz said...

Saya suka makan yogurt.. Hihi..

MarliaMarble said...

Comel sgt doodle ni..! =D

Fiza Rahman said...

Tak pernak mkn. Tapi jenama rocky tu slalu lah makan ☺☺

Cik JariManis said...

sya slalu mkn benda ni...!! ^_^

BiskOt said...

lama akk cci menyepi.. rindu2~..

selalu mkn Rocky je, kaler cekelat.. tp itu pun jimat2 makan.. harha, ok kejap lagi nk membeli sbentar.. XDD!

*akk dh buat kami tliur*

fiqah hamed said...

besarnya pocky dia..hehe..selalu makan yg size normal jer..^^ chocolate~

mazni said...

ehh cuteeee :3 sye selalu makan rocky je. tk pernah pulak jumpa pocky ni

keri ikhwan said...

err.. nak makan mende ni kena ada limit umur tak? haha
ada yg utk org dewasa tak? :P

Mime MF said...

haha suka makan ni..pastu suka berangan bt mcm smoking...wahaha:P

merahitujambu said...

rocky pernah lah..pocky x pernah..sedap eh.comel lak tu

Afifah Hayati said...

saya suka-saya suka . sdapkan ... ^_^

Nazurah Zurah said...

dulu masa kecik-2 suka makan makanan cam ni tapi rocky coklat :D

-meeSUPERGIRL- said...

nikmat makan bnd ni smbil tgk tb . hahaha

Minda Menarik said...

Selalu jumpa n makan Rocky je. Kat mane nak cari Pocky ek? tak pernah jumpa besar-besar macam tu.

♥ Lia Abdillah ♥ said...

pergh~ sodapnyee. hehe

♥ Lia Abdillah ♥ said...

btw, akk lia dh dpt dh hadiah top komentor april. ty, schumill giler!

tenku butang said...

pingsan tgk doodle yg cumey tuh.. adoiii.. sukaaa sgtttt

Aina Sofea said...

yougurt ? alahaaii , kenapa sebut makanan yang saya suka tuu .. mesti sedap kan . masam-masam maniss (tak rasa dah dapat bayang) aduhh ! tolong belikan untuk saya boleh ? hahaha . kidding :p

deno said...

emmm! yummy!! deno pernah makan rasanya coklat mcm ni.. hihi^^

p/s:akak, nampak lain doodle akak... makin comel!^^

Cik Cempaka said...

nak share cikit boleh..

Cc suka yg coklat flavor..yum yummy

husna zahidi said...

dap dap dap..nak sikit..hehe..
x boleh habiskan meh sini nak tolong habiskan..=D

anis Sk said...

emm sedapnye , lazatnye, hadoii lame tara makan TT___TT

comel sgt doodle tu :D

Ieyzartd Syahieyr said...

comelnyer doodle...
bestnya biskut tuh..

Nanie said...

Wahh , comelnyaa, sedap pulak tengokk, tapi ada satu lgi jenama rocky sedap gak. tambah2 coklat . muehehe

sayapunyastyle said...

sedappnya. and btw comel sgt blog ni :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

suka tp sekali mkan bukan satu.. tp segengam hahaha

^^eKaTiKaH^^ said...

kite suke yg coklat. nyamm nyamm. hehe

Nur Irdina said...

Singgah balas kunjungan . Maaf kalau ade persengketaan kat blog saya :D

#tengah-tengah berpuasa ni tetibe nampak ... nyammm :D

tenku butang said...

ya Allah.. tolonglah.. teman meroyan tengok kartun mike ni .. pingsan berkali2 klu dok singgah sini..

tenku butang said...

ya Allah.. tolonglah.. teman meroyan tengok kartun mike ni .. pingsan berkali2 klu dok singgah sini..

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign