Sep 7, 2013

◕‿◕✿ Kawaii:- ELHASBU






hai korang.. lama sungguh cci x hupdated.. akibat kekangan masa... hohoho... pd yg x jemu2 menjengah makasih ya..^_^

ok.. bercerita psl ILLUSTRATION di atas atau lebih dikenali sebagai VECTOR chewahhh.... inspirasi cci dpt daripada LULU ELHASBU.. haa.. cantik tau orgnya MODEL lagi.. wahh.. bestkan jd org cantik ni.. ehehe.. kita semua pun cantik (sempurna tubuh kita pun da bersyukur sesangat.. alhamdulillah)
bila tgk rupa LULU terus tergerak hati nak lukis camni...^_^ gara-gara idea da keringla katakan... jd kena lah cari sumber inspirasi tuk dilukiskan.. betul tak...jadi untuk korang lebih megenali siapa dia ELHASBU (nama yg sangat unik.. sukee..) leh terjah link kat atas tu yer.. ^_^

ok lah.. tu je yg dpt cci kongsikan dengan korang.. ^_^ byee.. 

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

11 comments:

Safiena Pina said...

Cantek la dear. Akak nak google model tu.

luqman zakaria said...

lama tak update? saya pulak lame tak menyinggah kat sini..hehe

Yumida Huda said...

wow..cantik la cci
ayu gitu
yumida x reti sgt pakai photoshop ni
hasilnya terbaek!

done isi tabung Nuffnang cci kat sini...selamat menabung :)

dEdEQ dE wIshEs said...

TERBAIKKLA KAK CCI

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

omeyyyy

Mime MF said...

vector comel!! :D

Keri Ikhwan said...

wah.. makin pelbagai gaya lukisan skarang ni..

Noor said...

WAHH..cntik blog nih...slm singgah!

Aina Sofea said...

cantik :o kankannn . untung jadi orang cantik .. semua perempuan cantik ^_^

Ieyzartd Syahieyr said...

comel vector nih.. :)

♥ Lia Abdillah ♥ said...

Comel vector ni.. Lia lukis doodle boleh la, tu pon cap ayam jer... vector tak brape reti lgi. huhu

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign