Oct 21, 2013

◕‿◕✿ Kawaii: I,m MOCMOC


hai korang... pekabar sehat ker... cci harap sehat selalu yer...

da banyak hari cci x dpt nk BW ke blog korang.. huhuhu... semakin hari semakin banyak keja yg kena siapkan... dan semakin bari semakin banyak dugaan yg cci kene tempuh... tetapi cci kuatkan semangat tuk teruskan juga... wish me luck k.. ^_^

hermmm... ade tak yg perasan kartun kat atas korang pernah tgk kat mana.. mesti ade kan..kan..kan... ehehe... suke..suke... siap simpan dlm phone agi... *pada hal sendiri punya kartun pun blh letak... kuikui... tp bg cci x tau kenapa.. cute sengat kartun ni.. huahuahua...


p/s:- terima kasih pada korang yang tak henti2 singgah ke blog yg kekadang ade.. kekadang idak ni... alahai.... trafik pun makin merundum ke bwh.. lagi dan lagi... huahuahua... so saddd.. ;(

◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

10 comments:

Nasuha said...

Comel kartun tu....

dEdEQ dE wIshEs said...

NOMEY2 NYE LA KAKAK . HEHE

Safiena Pina said...

Semoga kita semua ditingkatkan lagi kesabaran. Insha Allah.

Cci buat wallpaper utk phone ye. Comel hokey!

husna zahidi said...

erk..kenapa husna tak pernah tengok pon kartun nih..=(

well..soooo kawai lah..hehehe..

Isabel Diaz said...

Pandai betul sis buat kartun

Busyra Bt Takiyudin said...

comel

~emi~ said...

comelnya header blog ni. Heee..buat sendiri ke header tu?


btw jom singgah blog sy. Ada hadiah menarik utk pengomen terbanyak.

AmyZana said...

Cute kartun tuh. Blog nih pun forever cute. Trafik blog saya statik je dari dulu sampai sekarang. Jatuh tak. Naik pun tak ._.

Nurul Fatihah said...

Assalamulaikum kak Cci ^_^ Dah lama sangat tak datang blog kak Cci. Kak Cci apa khabar ? Sihat ?

Lisa seoby said...

wow.. cute nya doodle tu kak cci oii. cun melecun habis. wkwkwkwk. lama tak jenguk blog ni. ")

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign