Feb 16, 2013

◕‿◕✿ Quotes #13:- Teh VS Coklat






◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

25 comments:

uyu kawaii said...

wahh,,slalu ada bnyk quotes comel kat blog akak cc ni tau ske sngat2 heheh

Aina Sofea said...

Betoii ^_^

Qarr Jalil said...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

cuteness overload

Aini Yunus said...

cantik...bole buat kat kita satu tak...hehe

cik kumbang said...

Betul Betul Betul :)
Comel :D

Dunia Wilma said...

Setuju 100%

Izzati Suhaide said...

betol tu..sokong.. :)

Izzati Suhaide said...

betol tu...sokong.. :)

♥ Safiena ♥ said...

Very well said dear..

*berguling-guling tengok dudel comel tu. ^_^

BiskOt said...

pernah bekwan dgn org OKU, sindrom down, org sakit skizophrenia a.k.a org gila, org pandai, org kurang pandai, org baik, org jahat, org-org, org miskin & tapi satu je sy tak boleh nak berkawan.. dgn org yg kaya dgn herta org lain. tu je yg sy crewet. sekian. XD

Azzah said...

betul..uncang tea pink..cantik!

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

betul tu, org sekeliling yg membentuk peribadi kita.. tp kalau pandai dan tak cepat pengaruh dengan beda-benda negatif boleh je kawan dgn sesiap je :).. da lama betul xbuat doodle style comel mcm tu

cci said...

@uyu kawaii ehehe.. me ceh.. ^_^

cci said...

@Qarr Jalil muehehe.. ^_^ ma ceh..

cci said...

@Aini Yunus boleh.. ^_^ insha allah..

cci said...

@BiskOt btul tu.. kalau bab tang org kaya.. berlagak woo..

cci said...

@Azzah ehehe.. kalau ade jual kan best.

cci said...

@◕ D Y S H A S A H H I R ◕ btul tu.. ehhe.. lukis cepat doodle cute.. ^_^

Busyra Bt Takiyudin said...

waaa. comel! setuju dngan quote tu.. :)

deno said...

NICE QUOTES!!! comel!^^

Kay Lya said...

betul lah kak cci..bljr kat U 3taun..tahun 3 baru jumpe kawan yg betul2 boleh jadi sahabat

Nieyxzha Hassan said...

Suka minum milo..tak suke teh..hahaha..ada kaitan ka...kuikui

En hubby suka teh ;)

Shida Radzuan said...

cantiklah...ish bila nk belajar dr kak cci nih ^_^

sahabat selamanya sis :)

KD said...

luv it (^^)

Nanie said...

comell,, nani pilih coklat. hehe *tetiba* apa-apa pun setuju dgn hadis tu. :)

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign