Mar 24, 2013

◕‿◕✿ Kawaii: l o v e




bila dah berumahtangga ni.. banyak perkara manis dilakukan bersama-sama.. dengan cinta dan kasih sayang semakin penuh di dalam diri kami somi istri sehingga kami kekenyangan dengan 
C I N T A yang sangat bahagia.. alhamdulillah sudah 9tahun kami hidup bersama dan bahagia.. 


"Cinta adalah pengorbanan yang tiada batasan. Cinta suci tidak akan mengundang kelukaan. Itulah jalinan sepasang suami isteri yang Allah telah satukan dengan cinta yang penuh ketulusan."



◕‿◕✿ Terima Kasih singgah baca...kalo senang datangla lagi yer ✿◕‿◕

15 comments:

Sandra Fendra said...

aww..gorgeous nya doodle. hehe

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

Hihi..kami pun lps kwin smakin demok;-) cmel btul doodle! Bila blh tempah template ngn header ni..huhu

Farra Atiqah said...

cewahh ayat :D xpernah tengok muka kak Cci ..letak laa satu ..plis2
http://farra-izzaty.blogspot.com

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

ne sy je yg gemok kak..=.="

cci said...

@Sandra Fendra ma ceh dear

cci said...

@~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ kan.. muehehe

cci said...

@Farra Atiqah muehehe.. ^_^

cci said...

@◕ D Y S H A S A H H I R ◕ eheheh.. ye ke... srh huby mkn banyak bg dia lka demuk. ^_^

deno said...

olo comelnya!!!!!! geram denotengok!^^

Yumida Huda said...

pewit..gojesnye gegirl tu
nak lens camtu..ade jual x..hehe
cantik la doodle awak...so cute
yup...beznye bercinta ngn pasangan yg sudah berkawhin..suami isteri la...

Nurul Aini said...

AaAA...CANTIKNYA DOODLE AKAK...eehh..ter caps lock pulak..hehe..InsyaAllah..saya pun nak bercinta dengan suami saya je suatu hari nanti..hehe.

Mr. Doctor said...

Sweet couple gitu..moga berkekalan till jannah :-)

Shida Radzuan said...

nice cntik doodle couple ni :)

♥ Lia Abdillah ♥ said...

Suwid + cun doodle tu! ~.~

Ieyzartd Syahieyr said...

cantik sangat doodle ini...

 

Copyright © 2012 Reserved to Gerbang Perkahwinan (Doodle Blog)
Design by Ccicutedesign